środa, 23 stycznia 2013

Dzieje się o się dzieje. Mieszkanie wygląda tak jakby przeszedł po nim huragan, pomiędzy poszczególnymi pudłami, workami przejść może tylko kot a i on ledwo się mieści. Projekt przeprowadzka ruszył pełną parą!!!! Co prawda mnóstwo, jak nie powiem, żee większość rzeczy, które mogły pójść źle, poszła źle. Zawiodłam się na wielu osobach, naprawdę na wielu, ale przynajmniej teraz wiem na kogo mogę liczyć... Ostatnio A.( nowa postać w tej opowieści :)) powiedział mi, że to nie jest normalne jak osoby bardzo Ci bliskie zostawiają Cię na lodzie i to wlaściwie w ostaatnim momencie... No cóż takie moje szczęście najwidoczniej, po chwiloym złamaniu formy, wzięłam się w garść i ostro pre do przodu, nie mogąc doczekać się piątku wieczora, gdzie już będzie po wszystkim... Jutro czeka mnie odbiór kluczy i pierwsza mała przeprowadzka a w piatek ta dużzzzz już. Cieszę się niesamowicie :) i mimo, że idzie jak po grudzie, wierzę że się uda!!

Mam nadzieję, mocno wierze w tu że będzie dobrze, pragne tego niesamowicie...

Tym krótkim postem muszę ogłosić chwilową przerwe na Tu i Teraz - gdyż czeka mnie chwilowy brak internetu, ale i to udało mi się już ogarnąć.. :)

Miłego dnia wszystkim życzę...

A muzycznie coś hmmm całkiem z innej beczki, ale niesamowicie wciągające i takie hmmmm...


3 komentarze:

  1. Ileż to razy człowiek załamuje ręce i ile razy się podnosi i walczy z rzeczywistością..
    ja robię to ciągle..i pewnie każda z nas..
    głowa do góry!

    kibicuję sprawnej przeprowadzce, a jak się urządzisz, rozkokosisz:) wpadniemy :)
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Nasza wiedźmo:)niech bransoletka dodaje mocy w uporaniu się z pudłami bałaganem, przegoni chmury i osoby które psują krew :)Dż2

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dokładam swoje pięć groszy i nie powiem nic odkrywczego tylko tyle MUSI BYC DOBRZE głowa do góry Dj

    OdpowiedzUsuń